امروز جمعه ۰۳/۱/۱۰

عاملان توسعه خوشه های فرش از دموتکس گفتند

.

 

در نشست ویژه ای به میزبانی مرکز ملی فرش ایران، عاملان توسعه خوشه های فرش گزارش بازدید از نمایشگاه دموتکس 2016 آلمان را ارایه کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، در این نشست که به دعوت معاونت امور تولید مرکز ملی فرش ایران و با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و با حضور عاملان توسعه خوشه های فرش تشکیل شد، حاضران به بیان دیدگاه ها و دستاوردهای خود از نمایشگاه دموتکس پرداختند.

نوع چینش غرفه ها و جانمایی سالن ها، چگونگی تبلیغات و معرفی محصولات، تفاوت عرضه میان سالن های فرش دستباف و ماشینی، چگونگی حضور کشورهای رقیب، نوع فرش های عرضه شده و پرفروش، نوع رایزنی های تجاری و اخذ سفارش ها از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود.

امکان سنجی کار گروهی و تیمی در حضورهای نمایشگاهی، در کنار مباحث مرتبط با «گردشگری فرش» نیز از دیگر موارد مطرح در این نشست بود.

گفتنی است در پی انعقاد تفاهم نامه بین مرکز ملی فرش ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، بهره گیری از توان خوشه های فرش و هم افزایی برای پرهیز از موازی کاری و تداخل برنامه ها و کارکردها و نیز حرکت خوشه ها در چارچوب سیاست های مرکز ملی فرش ایران در دستور کار طرفین قرار گرفته است.

تاریخ انتشار: 18 بهمن ماه 1394