امروز جمعه ۰۳/۱/۱۰

تخصیص اعتبار از ردیف بودجه ملی خوشه ها برای رفع مشکلات فناورانه آنها

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مدیر توسعه صنعتی و فناوری در اولین نشست مدیران شهرکهای فناوری در اصفهان از کمک به ارتقای فناوری و رفع مشکلات فناورانه خوشه ها از طریق شهرک های فناوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وبین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، سیاوش وحدت احصای خدمات قابل ارائه اجزای شهرکهای فناوری و تهیه بانک اطلاعاتی و ارسال آن به خوشه های مرتبط جهت رفع مشکلات فناورانه آنها را از جمله برنامه های سال 94 شهرک های فناوری عنوان کرد و گفت: در صورت رفع مشکل فناورانه خوشه از طریق شهرکهای فناوری و فن بازارها از محل ردیف ملی خوشه ها حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به تصویب لایحه رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال معافیت های مالیاتی و گمرکی برای واحدهای مستقر در شهرکهای فناوری تصویب شده، که الان در مرحله تنظیم آیین نامه ها و طی مراحل اجرایی شدن آن هستیم.

گفتنی است، نشست مدیران شهرکهای فناوری با هدف بحث و تبادل نظر در حوزه شهرکهای فناوری و نهایی نمودن برنامه عملیاتی استانها در تاریخ 9 خرداد در استان اصفهان برگزار شد.

در حال حاضر 4 شهرک فناوری صنایع غذایی مشهد، ‌قطعات خودرو تبریز، صنایع غذایی و الکترونیک ارومیه و کانی غیرفلزی همدان به بهره برداری رسیده اند و شهرک فناوری صنایع نوین اصفهان و شیمیایی فارس در نیمه دوم سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

 

تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394