امروز جمعه ۰۳/۱/۱۰

برگزاری دوره آموزشی راهکارهای عملی و مؤثر فعالیت در بازار چین

.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از برگزاری دوره آموزشی راهکارهای عملی و مؤثر فعالیت در بازار چین با حضور استاد کمالی اردکانی عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و رایزن سابق بازرگانی ایران در چین خبر داد.
طیبی نژاد با بیان اینکه یکی از استراتژی های توسعه خوشه فرش دستباف قم، شناسایی بازارهای جدید و توسعه بازارهای هدف می باشد، افزود: در این راستا کشور چین با بیش از یک میلیارد جمعیت و افزایش سرانه درآمد افراد، همچنین بالا رفتن درصد افرادی که استطاعت خرید کالای لوکس و قیمتی نظیر فرش دستباف را دارند، یک پتانسیل بالقوه برای سلیقه یابی و توسعه بازار فرش دستباف ابریشم قم می‌باشد.
وی هدف از برگزاری این دوره را آموزش راهکارهای عملی و مؤثر ورود به این بازار بسیار بزرگ و پر پتانسیل عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی از تجربیات استاد کمالی اردکانی در زمینه بازار چین استفاده گردید.
گفتنی است دوره آموزشی راهکارهای عملی و مؤثر فعالیت در بازار چین با همکاری چند جانبه مرکز ملی فرش ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، مرکز آموزش بازرگانی استان قم، شرکت شهرکهای صنعتی استان قم و دفتر توسعه خوشه فرش دستباف قم و با حضور جمعی از اعضای خوشه فرش دستبافت قم در 25 خرداد ماه 94 در سالن مسعود سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم برگزار شد.