امروز پنجشنبه ۰۳/۱/۹

حضور خوشه فرش دستباف قم در دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان

.

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان از حضور جدی و با قدرت خوشه فرش دستباف و فعالان این هنر صنعت در دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، مهندس طیبی نژاد در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه كه در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان برگزار شده بود با اعلام این خبر اظهارداشت: دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم با هدف معرفی و شناسایی بیش از پیش این هنر صنعت و با حضور بیش از 140 واحد تولیدی و صادراتی از 26 تا 30 آبان ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به توانمندی های بالای تولید كنندگان فرش دستباف قم خاطرنشان ساخت: در این نمایشگاه خوشه كسب وكار فرش دستباف قم به همراه تعدادی از تولید كنندگان به نام قم در قالب گروه تیمچه حضور خواهند داشت.

 طیبی نژاد تصریح كرد: این نمایشگاه در جذب مخاطبان مردمی، مسوولان و حتی توریست و مشتریان داخلی و خارجی از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد؛ لذا فعالان خوشه فرش دستباف قم می بایست در كنار حضور پررنگی كه دارند نسبت به فعالیت های جنبی با هدف نزدیكی و تداوم ارتباط تولید كنندگان و مصرف كنندگان به عنوان دو ركن مهم در صنعت فرش تلاش كنند.

 گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف قم سه شنبه با حضور استاندار قم، رئیس مركز ملی فرش ایران و جمعی از مسوولان استان و میهمانان خارجی در محل نمایشگاههای دائمی استان افتتاح شد.